Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Jiří Petráň (ověřený vlastník) –
Škoda, že nemohu napsat recenzi grafické tabulky, jelikož si jí ani po zakoupení nemohu stáhnout a vytisknout… POZOR! odkaz na stáhnutí v mailu je aktivní jen 2 týdny, poté je neaktivní!!!
Po nákupu a zaplacení deseti různých tabulek jsem neměl čas otevřít a prostudovat mail s odkazy ke stažení tabulek. A jaké bylo mé překvapení, když odkazy po dvou týdnech expirovaly. S tím jsem opravdu nepočítal, protože se tuto informaci na stránce s tabulkou nedozvíte. Ano, posléze jsem tento celkem zásadní fakt objevil v Obchodních podmínkách, takže je to vlastně moje chyba. Beru. Ale co neberu je přístup pana inženýra, který mi nebyl ochotný odpovědět na ani jeden ze tří mailů, které jsem mu během posledních tří týdnů poslal. Přijde mi to od “obchodníka” trochu neuctivé – už mám své peníze v kapse, tak si zákazníku trhni… Žádal jsem jej o znovu zpřístupnění tabulek ke stažení, nestojím mu ani za zamítavou odpověď. Pěkně děkuji, vyhodil jsem nemalé peníze…
S úctou, nespokojený zákazník.
P.S. nemám problém svou recenzi změnit na kladnější, pokud se mi ozvete…
Vít Hofman –
Tohle není vhodné místo na diskusi, jde o prostor k hodnocení zakoupeného produktu.
Přesto píši zde, abych se alespoň nějak a někde mohl obhájit.
S negativními recenzemi nemám problém, jsou-li psány slušně a nejsou-li vylhané. Takže nic měnit nemusíte.
Že odkaz vyprší, je uvedeno také v e-mailu o dokončení objednávky, hned vedle samotného odkazu ke stažení (je tam uveden konkrétní datum, do kterého je možné zakoupený dokument stáhnout).
Toto je v podstatě čistě z důvodu mé ochrany. Nikdo neví, co bude zítra a garantovat někomu stažení rok, může být dosti zrádné.
14 dnů považuji za naprosto dostatečnou dobu na to, aby si kupující produkty stáhnul k sobě a měl je tak k dispozici “trvale.”
Ale myslím i na případy, kdy to z nějakého důvodu kupující nestihne, viz citace obchodních podmínke: “Pokud kupující využije odkaz ke stažení zboží teprve po uplynutí čtrnácti dnů ode dne jeho doručení a odkaz již nebude funkční, je kupující povinen o této skutečnosti neprodleně informovat prodávajícího, který sjedná nápravu a zašle kupujícímu bez zbytečného odkladu nový, funkční odkaz ke stažení zakoupeného zboží nebo mu zboží doručí jinou formou. Obdobně je kupující povinen postupovat i v případech, kdy by nebyl funkční již prvotně zaslaný odkaz na stažení zakoupeného prodávaného digitálního obsahu nebo v případě, že by email s takovým odkazem kupující vůbec neobdržel. K tomu může dojít jen ve výjimečných případech technických problémů.”
Co se týče reakce na e-maily, pak ano, zde se vám velmi omlouvám. Má současná pracovní i osobní situace si žádala spoustu věcí, kde to bylo jen trochu možné, odložit. Občas věci nejdou dle plánu.
Právě jdu na sednout nad obnovením funkčnosti odkazů a za pár minut máte své produkty k dispozici.
Díky za nákup a ještě jednou se velmi omlouvám za nepříjemnosti.
Je mým zvykem, jako omluvu připojit libovolný jeden dokument / pokyn zdarma, proto vám na e-mail také přistane kód pro uplatnění slevy 100%.
Pěkný zbytek dne přeji, s pozdravem, Vít Hofman